Registratúra došlej a odoslanej pošty a dokumentov
V hlavnom okne programu kliknite na tlačítko "Došlá pošta".
Zobrazí sa vám obsah registratúry. Ak chcete zaregistrovať novú došlú poštu, zvoľte si registratúru (podateľňu) a kliknite na tlačítko "Pridať novú".
Ľavá časť formulára obsahuje údaje o došlej alebo odoslanej pošte. Pravá časť
obsahuje prílohy. Prílohou môže byť ľubovoľný typ súboru. Príklady príloh:
zoskenovaný dokument, obrázok, nákres, textové súbory, súbory typu DOC, PDF a
pod.
Archivovanú prílohu môžete kedykoľvek uložiť na váš počítač a zobraziť kliknutím
na tlačítko "Uložiť a zobraziť".
Údaje o došlej pošte ako aj prílohy môžu obsahovať "kĺučové slová", pomocou ktorých je možné evidované dokumenty zoskupovať do skupín. Kľúčové slová následne umožňujú veľmi rýchle roztriedenie a vyhľadanie dokumentov. (Viď. tlačítko "Vyhľadať kľučové slová".)
Súčasťou registratúry je adresár, v ktorom sú evidované adresy odosielateľov a prijímateľov. Každá adresa môže mať vlastné "Adresa ID", pomocou ktorej je možné adresu vyhľadať jednoducho zadaním jej skráteného identifikátora.
Registratúra e-mailov
Video návod, ako evidovať emaily a dokumenty v programe Pošta.